متن قدیم شب...

من در این خانه به گمنامی نمناک علف نزدیکم.

متن قدیم شب...

من در این خانه به گمنامی نمناک علف نزدیکم.

رو به غروب

ریخته سرخ غروب
جابجا بر سر سنگ.
کوه خاموش است.
می خروشد رود.
مانده در دامن دشت
خرمنی رنگ کبود.

سایه آمیخته با سایه.
سنگ با سنگ گرفته پیوند.
روز فرسوده به ره می گذرد.
جلوه گر آمده در چشمانش
نقش اندوه پی یک لبخند.

جغد بر کنگره ها می خواند.
لاشخورها، سنگین،
از هوا، تک تک ، آیند فرود:
لاشه ای مانده به دشت
کنده منقار ز جا چشمانش،
زیر پیشانی او
مانده دو گود کبود.

تیرگی می آید.
دشت می گیرد آرام.
قصه رنگی روز
می رود رو به تمام.

شاخه ها پژمرده است.
سنگ ها افسرده است.
رود می نالد.
جغد می خواند.
غم بیاویخته با رنگ غروب.
می تراود ز لبم قصه سرد:
دلم افسرده در این تنگ غروب.

و باز هم شعری زیبا از سحراب....

سلام دوستان ...ببخشید که یه چند وقتی نبودم.... آخه یه سری دغدغه های شخصی داشتم... و همچنین سر گرم شدن تو کلاسا و فعالیت ما تو اون کلاس....

دلم خلی براتون تنگ شده بود...چند شب پیش خیلی دلم گرفته بود ...دلم می خواست با یکی حرف بزنم...ولی هیچی کی رو نداشتم....به ذهنم رسید که حرفام و اینجا بزنم...ولی باز مشکلاتی نذاشت که من آنلاین بشم....

حالا خلاصه اومدیم....

تو این مدت یه جورآی رفتم تو نخ دین ...برای همین هم چندین مطالب که خیلی برام جالب و مفید بود رو برای شما هم می نویسم... حتما بخونیم و سعی کنین که بفهمین... 

# تندرستی بزرگترین نعمت و خرسندی بزرگترین ثروت است. 

# به مد پوشان بگویید که آخرین مد کفن است.

# پیامبر (ص) : بسیار به یاد خدا باشید تا خدا گناهان شما را ببخشد.

# دعا ایمان را قوی و وعده های الهی را محقق می سازد.

# خدایا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک، تو به این بزرگی هیچ وقت من به این کوچکی را فراموش نمی کنی، ولی من به این کوچکی گاهی تو به این بزرگی را فراموش می کنم.

# فخر مومن رب او، عزت مومن دین اوست. فخر منافق نَسَبِ اوست، عزت او مال اوست.

# «اللهم ادخلنا الجنه» خدایا به ما جنت عطا بفرما ... کسی که سه بار بگوید جنت به خدا می فرماید:او را بر من داخل ساز.

# «اللهم اجِرنا من النّار» خدا ما را از عذاب جهنم محفوظ بدار ... کسی که سه بار بگوید جهنم به خدا می فرماید:او را بر من داخل مساز.

# پیامبر(ص) : هر کسی لا اله الا الله بگوید و به اندازه ی یک دانه جو در دل ایمان داشته باشد از جهنم بیرون آورده می شود.

# پیامبر(ص) : هنگام روزه سحری بخورید چون در سحری خوردمن برکت وجود دارد.

طاعات و عبادات تان قبول درگاه حق

می گن تو این ماه مبارک رمضان خدا دعا رو زود قبول می کنه...من رو از دعای خیرتون فراموش نکنین.

 

یا حق