متن قدیم شب...

من در این خانه به گمنامی نمناک علف نزدیکم.

متن قدیم شب...

من در این خانه به گمنامی نمناک علف نزدیکم.

سلام

سلام

من یه دلشکسته ام

تازه اومدم به جمع وبلاگ نویسان بپیوندم....البته قبلا یه وبلاگ نویس معروف بودم(بیتا...ناقوس ....درنا...دریاب مرا...اهورا)وبلاگ نویسای قدیمی شاید منو بشناسن.....

من علاقه شدیدی به شعر های سحراب دارم....و می خوام تو هر کامنتم یه شعر از سحراب بنویسم...شاید یکی بگه این موضوع دیگه خیلی کلیشه ای شده...ولی من می خوام برای دل خودم می نویسم.

امیدوارم بتونم این وبلاگ رو به خوبی رونق بدم....

با توکل برخدا و دعای خیر شماها...

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://kataneh.blogsky.com

موفق باشی

بهروز سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ب.ظ http://naghavian.blogsky.com/

موفق باشی دوست خوبم
تهی بود نسیمی

سیاهی بود و ستاره ای

هستی بود و زمزمه ای

لب بود و نیایشی

من بود و تویی

نماز و محرابی

نیما یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ

خیلی قشنگ بود موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد